جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۳ آبان ۳۰, جمعه

مصاحبه با کیهان لندن پیرامون مذامرات هسته ای و جدایی من از کمین سفارت سبز

مصاحبه من با کیهان لندن را در ایجا می تونید ببینید. این مصاحبه حول دو محور انجام شد: نخست: مذاکرات هسته ای که گفته ام به رغم آنکه دولت روحانی اهرم یا برگ قوی در دست ندارد ولی پراگماتیست بودن دولت او، مزیت بزرگی برای دولت اوباماست. دوم: کمپین سفارت سبز. بسیاری هنوز فکر می کنند که من عضوی از کمپین سفارت سبز هستم. به زغم اینکه پیشتر بارها اعلام کرده و نامه خروج از این کمپین را حدود چهار سال پیش هم منتشر کرده ام باز هم بسیاری بی اطلاع هستند. در این مصاحبه گفته ام که من، فرزاد فرهنگیان، درویش رنجبر و ابوالفضل اسلامی چهار عضو کمپین سفارت سبز بودیم که در همان ماه های نخست با انتشار نامه ای کمپین را بایکوت کریدیم. علت اعتراض ما هم این بود که عنوان "سبز" اشاره صریح دارد به اعتراضاتی که در ایران در سال 88 به عنوان عاملی درونزا رخ داد(همان که حاکمیت جمهوری اسلامی فتنه می نامد). به دلیل جهت گیری کمپین به سوی برخی جریان های خارجی ما به نشانه اعتراض کمپین را بایکوت کردیم. اگر مایلید سری به سایت کمپین سفارت سبز بزنید خود خواهید دانست که جهت گیری آن چیست علیزاده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر